Ga naar de inhoud

klachtenprocedure

De artsen, verpleegkundigen en andere medewerkers van de Praktijk Ouderengeneeskunde Bertholet zetten zich elke dag in om u goede zorg te leveren.

Gesprek

Toch kan er iets gebeuren waar u niet tevreden over bent. We nodigen u van harte uit om dit te laten weten aan degene met wie u het meest contact heeft. Ze gaat graag met u in gesprek om samen op zoek te gaan naar een goede oplossing. Schrijft u liever een brief of een mail? Dat kan ook.

Is er meer nodig?

We hopen natuurlijk dat uw klacht daarmee is opgelost. Is dit toch niet het geval? Voelde u zich onvoldoende gehoord? Of bent u niet tevreden met de geboden oplossing?

U kunt uw klacht dan indienen bij de praktijkmanager van de Praktijk Ouderengeneeskunde Bertholet, telefonisch via 026 3690043 of per mail via praktijkmanager@praktijkouderengeneeskunde.nl. Een brief schrijven kan natuurlijk ook: Praktijk Ouderengeneeskunde Bertholet, Rozendaalselaan 34-10, 6881 LD  Velp. De praktijkmanager nodigt u dan uit voor een gesprek met als doel samen tot een oplossing te komen.

Geschillencommissie huisartsenzorg

Komt u er met ons toch niet uit? Praktijk Ouderengeneeskunde Bertholet is aangesloten bij de geschillencommissie van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (www.skge.nl). U kunt de geschillencommissie vragen om een uitspraak te doen over uw klacht. De uitspraak van deze commissie is bindend.

Ondersteuning

Heeft u behoefte aan ondersteuning? Woont u in de gemeente Arnhem? Dan kunt u contact opnemen met Zorgbelang Gelderland, telefoon 088 9294000. Woont u in de gemeente Rheden of Rozendaal? Vraag bij uw gemeente naar ‘onafhankelijke cliëntondersteuning’.